Love impulser!!

 
 
När man ena stunden står med frågetecken om morgondagen o sedan på två röda sekunder har ett klart o tydligt uttopstecken istället så blir jag mer än nöjd:) kl slog 5,20 när jag bråkat klart med ischiasnerven för denna natten.. Upp o i med lite frulle o sen kom snyggtaxin o plockade upp mig o körde mot dagens äventyr!!
Vi hade tur då vi hittade en snäll kille inne på en butik som gav oss varsin vagnpolett då ingen av oss hade huvudet med dig denna morgon, all heder åt dig!! In kom vi o det va jättelite folk så ingen trängsel o man kunde gå som man ville.. När det va dags för smarrig fisk till lunch va det vi o ca 15 pers på restaurangen:D dock åt vi nog runt 11 men ändå:) allt flöt på o jag hittade ( skratta inte nu) två fina jackor:) 
kvittot slutade på strax under tusenlappen o det r jag smått chockad över då jag fick med mig mycket ut ur butiken.. På vägen hem stannade vi på smålänningen o där va värsta barnklädersrean så fyndade två söta bodiesar till tuva o ett matchade set med T-shirt o shorts till mosters stora kille Elias:) så när jag kom hem åkte jag dit med de o han verkade nöjd iaf:) nu har jag gjort alla tråkiga måsten o tänker lägga mig raklång i soffan!! Tusen tack för idag fina du o att du kom på denna härliga ide:)

Kommentarer
Postat av: Magda

Älskar den svarta jackan! Tack själv :-)

Svar: Ja den va JAG liksom..:) <3
Pila

2014-08-07 @ 21:22:00
Postat av: julia ö

Åååh, mega avis! Har jätte länge velat ta en tripp dit men med husköp runt hörnet är det nog ingen bra ide! Får du någon gång för dig att du inte längre vill ha den första svarta jackan så är den välkommen att bo i min garderob:-D

Svar: Vågar jag säga att den svart jackan kostade 99 kr?:DKul med hus Julia, o när ni är flyttade o redo så ska vi dra till Ullared o köpa inredning:D
Pila

2014-08-07 @ 21:23:31
Postat av: Sandra

Oh den gröna va såååå läcker

Elias e så fin i sina kläder å han e nöjd!
Tuvas kläder va super fina oxå så hon kommer bli så fin så!

Hoppas du sover bättre inatt

Kram

Svar: Ja den gröna sitter kanon oxå.) Låter bra, det va så skönt material..
Jag sov inte bättre, kl halv 6 va jag uppe o gick igen..
morr..
kram
Pila

2014-08-07 @ 21:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0