Över!

 
 
Marknadshelgen är över för detta året o jag är nöjd med allt vad det innebar! Jag är förvånad över hur lite alkohol jag behöver för att bli så sjukt slö dagen efter! Men det är ju ett tecken på hur den påverkar våra kroppar! Igår kom det några små skurar, men det va över lagom till vi kom till kåken! Frontback hade tyvärr redan börjat men missade nog inte jättemkt! De är jäkligt bra o jag avundas Anlos 'grymhet' med cool stil o självklart är ju hennes krona pricken över i'et! 
Tack fina magda för allt fint ni gjorde för mig denna helgen! 
jag har faktiskt lärt mig ett o annat om mig själv denna helgen! O även blivit förvånad över vilka trevliga o vänliga människor det finns! Idag är jag seg, men ska snart bege mig hemåt för planering av morgondagen!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0