Överkörd av tåget..

eller nä, det är nog bara träningsvärken som slagit till med storm..
Insåg på passet igår att det måste varit länge sen, för jag va inte alls med på övningarna, glömt en hel del o jag kan säga att fy faan, det va tufft..
Det är med otroligt stor bitterhet jag erkänner att triceps gick åt helsike..
Gav upp tre ggr, inte likt mig:/
När jag kom hem såg jag att det va 3 veckor sedan sist jag pumpade.. kan ha med det o göra..
Men jag gjorde vad jag kunde, o nått bra fick jag ju ut av det:)
Nästa vecka är allt som vanligt igen på gymmet..
O det känns bra..
Riktigt bra schema denna gången..
Så combat kan jag gå på varje vecka, o stepen är ny..
Ser jag fram emot:)

Nu ska jag laga lunchlådan, sen dra mig mot worket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0