2 dagar kvar!

sen är det julafton o tre dagars ledighet med släkt o vänner.. i år är vi hela familjen som firar jul ihop, ja till o med mormor har planerat att komma så länge hon är pigg o orkar.. Därför känns det så viktigt att allt går vägen.. Jag o mina as till hjärnspöken bråkar lite extra nu.. Det här med o ta ut glädje i förskott är inget jag gör längre.. 
Det finns ett ordspråk som lyder " ta alltid ut glädjen i förskott, det värsta som kan hända är att du varit glad i onödan"
hade det varit så enkelt så hade jag gärna gjort de!! 
Ja har två arbetsdagar kvar som jag inte alls känner för.. 
De sista är alltid så dryga!! 
I eftermiddag har jag o A slagit på stort o bakat inför uppesittarkvällen.. Blev saffransbullar m mandelmassa o kardemumma, pepparkakor o vit chokladkub med saffran o apelsinsmak.. 
Det ni!!
 
Nu ska jag krypa ner o vänta in en ny vecka..
hoppas ni har julstökat klart snart så ni får andas ut o njuta av julens lediga dagar!!:) 
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0