Lucia

igår kom det blasksnö, men de va borta idag.. O blåste gjorde det inte heller som de sa. Skönt de! Efter en god frukost med tomtegröt så försökte jag ta tag i dagen men det va svårt.. Förkylningen är svår att bli av med:( fick iaf bort disken o golven blev rena innan jag hoppade in i duschen o fick på mig ett ansikte.. Igår gick jag osminkad hela dagen för jag orkade inte o det kliar i ögonen.. Runt tre drog jag mig mot Virserum för kaffe hos pappsen o lite resesnack.. innan jag åkte hem gick jag på lucian i kyrkan.. De tjejerna som stod där framme är samma tjejer jag hade på fritids. Dessa barn som idag är vuxna och är just i den åldern då ALLT händer.. Festerna, kärleken, gymnasieval, framtidsplaner.. Sjukt va tiden går fort..suck.. De va superduktiga och förtjänade verkligen sitt smycke! Även de små barnen höll igång o sjöng jättefint..
 
Virserums kyrka valde att skänka kollekten till musikhjälpen som i år samlar in pengar för att stoppa spridningen av hiv. Bra gjort tycker jag:) nu ska jag sova så jag kommer upp i tid till planerade promenaden imorgon.. Är jag piggare blir det pump på kvällen oxå.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0