Dags att andas ut..

Igår va jag uppe med tuppen.
Klockan ringde 04,50 o ca en timma senare åkte jag mot sävsjö för att där bli hämtad av en "kollega" o köra vidare mot Värnamo för att hämta ännu en..
Sen va milen ner till Malmö något långa men eftersom jag pratar som fan när jag är trött så gick tiden ner ganska snabbt..
Vi körde vilse mitt i malmö o hann precis i tid in till hotellet där mötet/utbildningen skulle hållas..
Tog en kaffe o en fralla i farten o satte oss ner..
 
Lite info, lite genomgångar o lite rollspel innan lunchen..
Rollspelet om kundmötet gick bra, va mindre grupper som tur va men det är aldrig roligt..
Jag gjorde bättre ifrån mig än väntat men när gruppen ville att jag skulle spela upp mitt inför alla sa jag strängt NEJ.
Det hade jag inte fixat..
 
Efter lunchen höll jag på att somna o satt o rörde på fötterna för att inte slumra till..

Innan dagen va slut åkte vi till Malmös butik o där gick vi runt en timma o diskuterade skyltar o manualer innan det va dags att åka hem igen...
 
Jag o Å stannade i Värnamo för att äta innan vi va hemma igen..
 
Blev 8 timmars bilåkande o 7 timmarns utbildning..
Känns ju skiiitkul..
 
Men känslan av att komma hem, att ha klarat dagen o att jag gått emot en rädsla är enorm skön..
 
Jag va lite ledsen när klockan ringde idag o sa att jag skulle jobba, men jag bet ihop o klarade dagen galant..
 
Ikväll ringer syster mig o säger att hon o hennes familj legat i magsjuka natten efter hon o jag träffades sista ggn..
Jag är eeevigt tacksam över att hon sa det nu, o inte då.
För nej, jag hade inte åkt till Malmö då.
Aldrig..

Hon, E o jag ska till Jkpg imorgon o spendera några hundralappar..
O det får bära eller brista, jag ska inte åka iväg någonstans nästa vecka så smittar de fortfarande så är det "okey"..
 
Jag är inte rädd för att VARA magsjuk, jag är rädd för att BLI!
Det är så de är..
 
Men nu ska jag krypa ner i soffan o somnar jag så är jag inte förvånad.:)
 
Imorgon är det ny månad..
O jag ska ta tag i ff igen..
Bilder, mått o vikt ska tas o sen måste jag fokusera på att komma i mina kläder igen:)
 
Tack o hej från en avslappnad o tacksam tjej..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0