Jag fyller 27 år..

Men jag kommer alltid att vara 12 i huvudet:D
Eller ah, jag är väl som alla andra typ..
Ibland känner man sig som en gammal nucka, men ibland är man som barn på nytt..:P
 
Började dagen med att vakna tidigt..
Heimstaden gav mig en present, de anlitade snickare att bygga bredare trappa utanför dörren o ett rulatorförråd jämte entren..
Schyst!!
Ne, skämt o sido, det är för mannen på övervåningen som har problem med sina ben..
 
Jag åt en härlig frulle o sen drog jag ner på stan o gjorde lite ärenden..
 
Vid 12 va jag laddad för pump på gymmet..
Det va lunchpass så 45 minuter istället för en timma..
Det va över en månad sedan sist, o ja, det kändes kan jag lova..
Men ååh va härligt det va att "tävla" mot sig själv o sin egna karaktär..
Det är något visst med pump, så är det bara..
Så det får bli ett pass nästa vecka igen:)
 
På eftermiddagen åkte jag upp till syrran som förstås oxå fyller år idag:)
Grattis du fina..
 
Där blev det kaffe o smarrig fruktsallad med allt från jordgubbar till ananas:)
Elias o Lisa va där oxå så vi spelade lite fotboll innan jag åke hem o förberedde kvällens fika till min fina vän o hennes sambo..
 
Jag fick kläder, vin o en "fotobok" som gav många skratt o minnen:)
Tack så jättemycket för att ni tog er tiden o orken att komma för min skull<3
 
Jag har oxå fått massor med grattis-sms o facebook har förstås ploppat hela dagen med grattishälsningar..
Tack !!
Det värmer..
Det som skrämmer är väl egentligen att man inser hur dålig jag är på att hälsa på dessa vänner..
o att jag lovar o lovar men aldrig kommer till kritan...
 
Imorgon är jag på jobbet igen o dagarna rullar på..
I helgen blir både syrran, jag o D firade av våra familjer eftersom D oxå fyller snart..
Det är alltid trevligt med familjen samlad..
O större blir den:)
 
Nu ska jag ta tag i disken o försöka förtränga att jag blivit ett år äldre..
 
Tack alla som visat omtanke för mig just idag..
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0