Den som har allt vill ha mer...

Efter några snabba timmar på jobbet så tog jag o rensade lite här hemma..
Egentligen förstår jag inte varför jag ger mig ut o shoppar, jag har huuuur mkt som helst..
Nu äger jag 19 par skor, o 10 par jackor o när fan ska jag hinna använda dom?!
Jag har en tendens att köpa prylar som jag uppskattar så pass mkt att jag är livrädd om dom, o därför vill jag inte använda dom:D
Hur tänker jag där liksom??!
 
Skärpning Piluz..
 
Skulle städat va tanken, men rensat lite här o var o nu försvann lusten.
Så tar tag i det där imorgon istället.:D
 
Nu ska jag landa i soffan o se om tvn har nått vettigt att erbjuda..
 
Btw, jag har under några kvällar varit i drömmarnas värld..
Jag är så sjukt sugen på att skaffa hund.
En sådan här!!
En bulldog, o en egen liten Bosse!!
 
Men. trots att det är roligt på massa sätt så väger "nackdelarna" över fördelarna.
Jag skulle klara det tidsmässigt, och ekonomiskt men jag vill inte låsa mig ännu.
Jag vill kunna resa o inte känna mig strandsatt på det sättet..
o det är inte bara att skaffa, det är extremt mkt arbete att få den lilla sötnosen som jag vill ha den..
Men visst vore det mysigt att ligga i soffan o diskutera filmen med någon som undrar om jag är dum i huvudet.
Eller sitta o äta o känna den där tassen som hamnar på benet..
 
Gaaash va jag saknar Izor o Rimbo!
De där två killarna va annorlunda på alla sätt o vis..<3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja du de va tider de! Öven att de där jäkla klorna rev sönder benen! En Bosse vore juh söt! Bara den klarar å va själv längre stunder så e de juh inga direkta problem! Men visst man blir juh bunden! Kram

Svar: Ja, i si så där 10-12 år..O vem vet hur livet ser ut då:/
Det blir nog en fortsatt dröm, att lilla Bosse ligger här i soffan o snarkar:)
Pila

2014-01-11 @ 21:14:38
Postat av: mamma

ha ha ha bosse ska du ha as söt .han kan ju ha några av jackorna å sova på tänk den vita jackan va han skulle njuta .var har du hittat bosse han vill ja oxså ha ibland.

Svar: Haha, jag såg på det programmet där de besökte en kvinna med massa hundvalpar som levde i dålig hem, o där fanns en bosse:)Ja han skulle få en egen bädd mellan mina soffor:D
Men min lya är för liten o min bil oxå...
Så jag drömmer vidare..
Pila

2014-01-13 @ 21:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0