En söndag..

Sov länge idag oxå, vilket va otroligt skönt..
Drömde massa skit inatt, ni vet den där panikkänslan som känns så verklig, till o med när man vaknar..
Men jag tror inte att jag behöver oroa mig för att en självmordsbombare kommer hit, eller?! :/
 
Nu är det middagstime o det blir mos o torsk idag, namsi..
 
Sen blir det boxing på friskvårdscenter..
Syrran har sitt första "riktigta" pass o det ska bli kul att få komma igång igen..
Saknar ju passen från Vrum..
Tänkte på dom igår, fan va jag o K va i bra form då..
Efter 1,5 timmas pass med ett sjuhelsikes ös så avslutade hon o jag med chins i fotbollsmålet tills armarna la av...
 
O ja, då va man lite smalare o något starkare kan jag säga..

Tog ju bilder före o efter ett pass, enbart för att det va kul o se hur musklerna förändrades, o visst blev det skillnad..
 
Finfina armar måste jag säga..
 
Stort lycka till syrran, detta kommer bli kanon!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Syrran

Tack kära
Du! Ja ska allt se till att du e trött efteråt!
Ses sen

2014-01-19 @ 13:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0