Ibland..

känner jag stress för att timmarna per dygn går för fort, att dagarna per vecka är för få..
Jag vill så mycket men hinner så lite..

Idag jobbade jag till ca 14..
Dagen hade så gott som börjat o jag hade all tid i världen till att göra vad som helst..

Vad har jag gjort sedan dess..
Diskat o ätit!
Ja, det va allt på hela 9 timmar..
Sen har jag gått mellan soffan o balkongen..
För mkt cigg o för mkt dator o tv innebär huvudvärk...
O samtidigt sitter jag o tittar på bloggar om fitness o bilder från mina fitnessfighter o inser hur bra jag mådde o hur "lagom" jag kände mig..

Vet ni hur långt jag hade kunnat gå på 9 timmar..?!
LÅNGT!!

Va fan, aldrig mer en sådan här dag..
Gör något Pila, dammsuga eller va fan som helst..
Ledighet är heligt, det är uppskattat, eller ska vara iaf..

Imorgon har jag planer, o tacka fan för det..!!

Usch för sådana här dagar/kvällar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0