Nu är allt som vanligt igen...

Alla dessa röda dagar är nu förbi o jobbet är som det brukar igen..
Idag kändes det som måndag, speciellt eftersom vi fick DCleverans o allt:D
Men dagen gick hyffsat trots att jag jobbade eftermiddagstid vilket innbär kortare lunch..
Gör likadant imorgon..
 
Ikväll blev det step med syster.
Denna ggn va det atletisk, vilket innebär tuffare för konditionen..
Det gick ganska bra..
visst hade jag väl kunnat ge liiiite till men det är för sent nu..
Men jag är nöjd med passet iaf:)
 
O dagen har gått bra utan godsaker, men hungern efter passet va enormt o ett o annat knäckebröd för mkt har jag tuggat i mig..
men no candy, trots att tankarna varit i skallen o snurrat hela dagen..

Med andra ord kommer jag inte vakna sockerbakis imorgon, vilket jag ser fram emot:)
 
Nä, nu ska jag lägga mig i min superdupersköna säng som jag bara avgudar..:)
Ibland undrar jag varför jag inte lägger mig tidigare:D
 
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0