Tisdag o mässa väntar...

Idag är jag ledig.
Men ikväll ska jag ta tåget till Nässjö för att möta upp Annie o Oskar o förtsätta mot Malmö för leverantörmässa..
 
Det är hotellboende, frukostbuffé, föreläsning o massa montrar att gå igenom..
Kul va?
Det hade jag hoppats att min hjärna kunde tycka iaf..
:/
Förbannade resfeber..
Att packa ger mig ångest..
Har ingen matlust o oron sår mig upp i halsen..
 
Pila, för fan, du ska till Malmö, inte Thailand..
Du ska åka tåg, o slipper både köra o flyga..
Du ska umgås med bra människor, inte va ensam.
Du ska få "vardagslyx", inte sliten häcken av dig som i Jönköping.
 
Ska dunka huvudet i väggen o sluta oroa mig hela tiden...
 
Suck..
 
Föresten så har dagarna gått lite för snabbt, så jag missade totalt att ta min spruta i fredags, så i lördags när jag skulle ta ut den från kylen insåg jag snabbt att de låg kvar på apoteket..:/
 
Har hämtat dom idag, men tar jag den nu så riskerar jag sömnlösa nätter den närmsta tiden, så jag väntar tills jag kommer hem..
Men vakande stel idag, o igår på CXn ville inte "pelvos" va min vän utan jävlades när jag gjorde både situps o plankan..
Kan ha med kylan o göra oxå, det blev ju ett jäkla väderomslag..
Nåja, det löser sig:)
 
Nu ska jag ta en kaffe o se om spänningshuvudvärken försvinner..
 
Gaaash, gå någon gång då tågjävel så jag slipper vänta...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0