Bara lite bitter...

Idag va jag uppe vid 06.20 för att göra mig redo för dagens arbete..
Vägde mig när jag gick på semester, så tänkte att jag skulle kolla hur jag klarat mig under dessa veckor..
Men det skulle jag aldrig gjort:(
 
Ökat hela 3,1 kg..
Va skapligt duktig de första 2 veckorna,men har ju som sagt inte tränat på nästan 3 veckor..
Jag va väl som en svamp som sög in allt onyttigt när jag väl åt det...
 
Så en bitter Pila körde mot jobbet..
Det gick hyffsat...
 
Slutade halv 5 o såg fram emot att åka hem o byta om o träna pump på kvällen...
Fanns det någon plats  kvar tror ni???!
Svar NEJ...
Så nu är jag bokad på 30 min Grit på onsdag..
O jag hoppas jag kan ta ut mig ordentligt..
 
Idag har maten funkat bra,o jag hoppas att de där kilona försvinner inom kort..:/
 
Ikväll blev det istället en halvliter blåbär till frysen...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0