Det händer inte ofta...

... men idag försov jag mig..
Jag hann i tid, men lite stressigt blev det..
Speciellt då magen ballde ur precis när jag skulle äta frukost..
Varit bra i 2,5 vecka, men idag kom kramperna igen..
Men jag känner magen så väl så vet när det är dags att kliva ut genom dörren..
Så kom gott o väl in 9,15:)
 
Det är sega dagar på worket i denna värmen...
O vatten går det åt..
Man är lite trubbad i skallen ibland när det gäller siffror o annat så det tar på krafterna när det är så här varmt..
 
Ikväll va jag på kaffe hos syrran o ännu ingen bebbe..
Jag blir mer o mer nervös för varje dag..
Vet ju hur jag mådde sist, o det är INTE roligt..
Jag får väl den paniken hon borde ha, o sen att jag inte kan göra något för o hjälpa henne..
Tur jag slipper va med o se henne "plågas"..
Fast det förstås, det är ju ingen höjdare att inte få veta hur det går heller:)
Nåja, hon fixade det så bra sist så vet att hon kan göra det igen:)
 
Jag hoppas mina timmar imorgon går snabbt så jag får vara lite ledig igen..
Det skulle visst bli sämre väder, men det behöver nog både jag o naturen:)
 
Idag är det en vecka kvar till marknaden..
Undra hur den blir..
Har ingen aning just nu..
Känns sådär faktiskt...:/
 
Nåja..
Nu ska jag ta o göra ett mellis till morgondagen..
Jag fick höra av en kund idag att jag blivit "mager"..
Hon sa att jag inte fick gå ner mer för kindbenen stack ut..
Det är med blandade känslor jag hör det kan jag erkänna..
1. Jag är inte mager, jag har ju gått upp några kilo igen?!
2. Åh fan, då kanske jag inte behöver va så sträng mot mig själv..
 
O sträng, ja det är väl det sista jag är just nu..:/
Jag ska inte ge mig på att baka nyttigheter..
För jag vet inte vad lagom är, jag äter gärna upp allt..
För jag har saknat "frosseriet" som gör att man får känna sig mätt..
Fast egentligen inte..
Ibland är det bara känslan av att få pääääääsa i soffan med nått gått en kväll..
 
Men det kommer kännas bättre när jag har rutin på träningen oxå..
När man ser resultat får man en kick..
O det svåra är att acceptera att det kanske inte förändras på ett tag..
 
Jaja, slutbabblat..
 
Kram från en dadlarbolls-mätt Piluz..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0