Tuva-mys..

Idag va det jag som va först på jobbet..
Halv 8 drog jag igång med att få bort pallarna från lagret, sen ut o köra fram lite ny sand o sen starta bevattningen..
Kan säga att svetten bokstavligt rann i ansiktet..
Fick gå på toan o torka av mig innan jag kunde öppna butiken...
Det kändes gött med ett träningspass på arbetstid:D
 
Sen gick timmarna fort fram till lunch..
men värmen gav mig ingen matlust direkt..
Mest illamående..
 
Vid 15.15 va det jag som körde hemåt:)
 
Va bara hemma en liten stund för sen drog jag upp till syrran som kom hem idag med sin lilla dotter..
Det va en spänd storebror som fick träffa sin lillasyster:)
 
När jag kom upp va han så stolt..
Hade både matat o bytt blöjan:)
 
Det kändes så overkligt.
Där satt syrran, men en stor kille o en liten plutta..
Vad hände liksom?
:)
 
Att få hålla henne va ännu mer overkligt..
Hon låg ju nyss i syrrans mage sittandes i en fotölj..
Tänk att det ligger så små knyten i en annans kropp..
Med ögonfransar, naglar o maaassa hår:)
 
Mörkt o tjockt hår hade hon..
:)
 
Dock blev det aldrig något kort, fråga mig inte varför:D
Solsting o trögtänkt:D
 
Däremot fick jag nu låna syrrans telefon, så nu har jag både fixat snap o insta:D
Kanske är dags att bli som de flesta andra:D
 
Så nu har jag o göra för o förstå mig på denna mojäng..
Jösses säger jag bara:D
 
Tack D för all hjälp..:)
 
Nu hoppas jag att de där uppe i bäckseda får sova bra om nätterna...
 
I kväll blev det en svettigt men asskönt cmbatpass..
Med tanke på att jag äter heeeelt fel, så hade jag sjukt mkt mer energi än i vanliga fall.
När jag äter FF så kan man lätt bli matt för man äter så energisnål mat, mest proteiner..
Så jag kände verkligen skillnad..
 
Det blir ingen vacker syn på vågen den 1a..
Det vet jag..
Mackor, utemat o för stora måltider är åt helvete...
Men, inget godis på 5 månader är ju kanonbra, men meningen va inte att jag skulle äta upp mig på annat onyttigt..
Jag stod på combaten ikväll o hörde syrrans ord hon en gång sa..
- Du har ju alla möjligheter att ge 100%, du har tiden o du behöver bara tänka på dig själv när det gäller mat!
 
Jag tänker inte förstöra den kropp jag lyckats kämpa fram..
 
Bitter..
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nej fasen missade fota er:(
Du får försöka lägga fokus på träning å så tror ja kosten kommer hänga på! Du e juh helt klart lagom nu oxå!värre får de inte bli för de kan ta psyket på dej

Nu e de jag som ska ta upp fokus igen på mat å mellisar

Hejdå pizza mjukglass å godis!


Svar: vi ska kämpa tillsammans:)
Pila

2014-07-30 @ 15:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0