What a day..

En lördag som började med jobb i värmen...
När det va dags att stänga åskade det o ny frisk luft kom direkt..
Härligt..
Hann inte ens hem förän det vrääääkte ner regn..
Vilket behövdes..
 
Eftermiddagens planer va det lite si o så med..
Bada va väl tanken, men jag ville fiska, men insåg att mitt spö inte va fiskdugligt..
O när regnet ändå kom så va det ju inte annat än rätt att dra iväg på bio...:P
Mot Jkpg när vi såg SexMovie..
Helt ok film, men ingen jättehit som jag rekomenderar andra att titta på..
Sen va det hunger i magen, o vi beslöt oss för att de skulle bli Burgerking på vägen ut ur Jkpg.
Där beställer vi o sätter oss..
Sen att vissa kände en i personalen gjorde inte nått, för den menyn vi betalat för innehöll hälften av det vi fick in:D
Så nu har man smakat alla deras dipp:D
Inte nog med det, en Frappe till efterrätt satt där den skulle, troligtvis på röven, hoppas jag:D
 
På väg hem lyckades vi få en kaffe hos fina A..
Kul att de tog sig tiden trots kort varsel o sen kväll..
:)
 
Så kl va mkt när jag slog igen mina gröna..
Men från knappt någon plan alls, till att hinna med allt detta så va jag enormt nöjd med min lördag:)
 
Idag är det söndag, o snart ska jag ner o överraska mor med en liten grej..
Hoppas bara daddy godkänner det..haha..
 
Kraaaam
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0