Andas in, andas ut..

så tänkte jag många ggr under dagen...
Det är liiite för mycket nu...
 
men för att sammanfatta lediga helgen så började den jättebra...
Åkte ner till Vrum i fredags o hann med att hälsa på hela 3 fina vänner..
Det känns gott i mitt dåliga samvete...
Jag hoppas det inte dröjer allt för länge innan vi ses igen..
Det är skit att jag slutar så sent varje dag jag jobbar..
Det finns så mkt jag måste göra när jag kommer hem o vissa kvällar är jag inte "klar" o landat förän ca 21.30..
Jag tränar ofta, det är min hobby o något jag trivs med o mår bra av..
men självklart kan jag välja bort ett pass för att få en stund med en fin vän, men hur i hela friden ska man hinna o kunna parera in det...:/
Ska ta tag i det när jag har semester sen...
 
Jag va kvar i Vrum över natten till lördag o då åkte jag med mor o far till Växjö..
men vi va inte ensamma om att tänka den tanken, fyyyy f**n va folk det va..
Det va till o med jobbigt o gå i affärerna!!
Så blev inte så mkt jag shoppade, men kom iaf iväg en sväng..
Åt grillbuffe, vilket gick utanför mina ramar..
men jag njöt, o lät mig göra det...
 
Sen när jag kom hem till Vlanda så gick allt käpprätt åt skogen...
Vår fina vän lämnade oss, o hans lidande är nu över..
Det fanns en mening med att allt skedde just då, för han hade den närmaste människan där när han mer eller mindre tog farväl..
Tänk att man kan känna så väl att man vet när man tar sista andetaget o hinner säga det till en person..
Det känns jobbigt, han va en stor glädje o en person som hade stor betydelse för familjen..
Jag är tacksam för att jag hann besöka honom och skratta åt hans härliga humor, och att jag pratade med honom i telefonen i torsdags..
Vila i frid, härliga människa!!
 
Idag när jag  vaknade har en inre stress funnits från start...
Det skulle fixas en massa, o jag skulle hinna med en del som jag både ville och va tvungen att bli klar med.
Jag hade ett träningspass bokat o det gick inge vidare alls..
Jag har rökt för mkt idag, så konditionen va på botten, o jag hade glömt huvudet hemma så stegen o räkningen blev helt fel ibland..
Allt kändes bara "trögt" i huvudet...
 
Nu ska jag bara fixa lite mellanmål till imorgon, sen ska jag krypa ner i sängen o titta på tv, faktiskt!!
Jag har efter 2 år köpt en kabel som gör att båda  tvapparaterna funkar..
Det ni...
Guld värt att starta tvn på morgonen oxå..
 
Imorgon ska det bli en bra dag, det har jag bestämt..!!
Jag ska jobba heldag, o träna pump.
Nu är det bara 10 arbetsdagar kvar till en välbehövlig semester!
Den ska jag fan ta vara på..!!!
 
Btw...
idag är det hela 100 godis/kakfria dagar..
Jag är sjukt stolt över mig själv!!
 
Jag önskar er en trevlig vecka...
 
Kramar
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0