Första semesterdagen...

Sov liiiite för länge..
Började storstäda men fick ett litet brejk med en kopp kaffe.:) 
 
Sen fortsatte städningen innan jag begav mig ut på dagens äventyr...
Självplock av gubbar på Axelssons i Aby...
 
Vädret va perfekt, hann precis mellan skurarna o solen sken på oss..:)
 
Nackdelen är att det tog eeeevigheter att rensa:D
 
I lilla gårdsbutiken fastnade jag för en krydda som passar till både kyckling, fick o dressingar..
Så nu ikväll testade jag att pimpa kesellan med denna o namnam blev det..:)
O knäckebröd som jag ska testa imorgon till frukost:)
 
Hann t.o.m hem till Cxn..
Den nya, slakt för magen, som vanligt..
O oturligt nog fick jag magknip precis när jag kom dit, men jag trotsade den o det gick bättre än jag trodde..
 
Nu väntar jag på att få njuta av sista kvällsmålet..
Namsi igen...
 
Bra dag helt enkelt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0