Hey ho, let´s go..

Arbetsdagarna är igång o idag jobbar jag extra vilket känns sådär..
Men fina pengar sen så..:)
Räknar ner till semestern nu...
 
Igår va det grillkväll med kollegorna..
Vi tackade även Annie för året hos oss o jag o A hade fixat en liten samlingsbok med hennes knasigheter hon ställt till med under året..
Det blev högläsning o jag tror att även om hon skämdes så gillade hon den:D
Även en flaska vin fick hon som vi hoppas smakar bra under semestern:)
 
Det va gott grillat, dov o kronhjort o smarriga tillbehör..
Tog mig några cider under kvällen o trots att det inte är så där jättenyttigt så kändes det bra att tacka nej till efterrätten iaf..:) 
Idag har vi tydligen klar lunchlåda på jobbet som bossen tog med till oss..
 
Ikväll är det dags för pump igen..
O det verkar inte bli nytt pass, så jag ska fan njuta på ryggen idag:P
 
Nehe, dags att fixa till sig o ge sig av mot worket...
Ha det bra...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0