Pumpens utvärdering..

Passet kom, o jag va taggad..
Blev lite extra när jag stod utanför dörren o väntade:P
 
De va M o H som höll det ikväll..
M är gravid, o axellyften ser lite roliga ut för det är en mage i vägen när hon kör:D
 
Benlåten, heeelt ok med mkt bottenpumpar..
Rygglåten, frivändningar, rodd och takpressar med vikt
Biceps, med stång liggandes, dips i slutet.
Triceps, MUMS!, fyra pumpar på mitten med lösa vikter, 3or,2or o vet ni, det va bara jag o en karl till som fixade hela låten med 5kgs i händerna. (energiboozt delux)
Utfallslåten, börjar en snabbis med stång, o sen lättare utfall än sist.
Axlelåten, WAOOW, 16 armhävningar, stående rodd och axelpressar mot tak med stång, sen lösa vikter och avslutar med 8 armhävningar o sen 15 sek med snabbast möjliga småhävningar.. satan vilken kick jag fick där:D
Mage, bara liggandes på rygg, brände men har varit med på roligare. typ bearposé:D
 
Helt klart ett roligt pass, o jag gick raka vägen o skrev upp mig på morgodagens kvällspump:D
 
O vet ni vad jag hittade när jag kom hem..
En pumpad Pila...
 
Så här ser jag inte ut när jag vaknar kan jag erkänna, men känslan efter ett pass är magiskt..
O det är därför jag älskar det o tar mig tiden till det...
 
Satt ruskigt bra med mat sen..
O ikväll fick det bli detta...
 
Vem säger att jag bantar?
Detta är husmanskost:D
 
 
 
Ikväll sover jag som en sten..
Hej hopp...

Kommentarer
Postat av: Magda

Sa inte att du banta om du syftade på min kommentar.

Svar: Nej Magda, syftade inte på din kommentar, men många tror att jag bantar...
Pila

2014-06-17 @ 05:57:34
Postat av: Sandra

Wow dom armarna vill ja me ha!!!

Kör för tusan på me pump så ska du se att de e finare i höst å glöm inte massa massa mage:)

2014-06-17 @ 08:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0