Sommarmånaden är här...

O jag sken som självaste solen idag när det va dags för vägning...
Att det kunde hända så pass mkt på denna månaden trodde jag aldrig..
Ytteliggare 3,6 kg puts väck...:)
 
Men nu vill jag bygga, o det gör jag med protein, right??
 
På tre månader har jag gått ner 11,2 kg..
Helt sjukt!!
 
o om 7 dagar har jag hållt mig borta från godis o kakor i heeeela 100 dagar...
Jag är stolt över mig själv, o jag kan inte förstå hur jag lyckats då jag ena dagen satt proppmätt på skräp o sockerhög o sedan idag, mätt på en smarrig omelett o flera kilo lättare..
 
Sen att jag är snuvig o matt i kroppen spelar ingen större roll..:)
Dock hoppar jag över kvällen träning, vilket känns pissigt,
Men jag är för orkeslös för både konditionspass eller lyfta vikter..
Så jag sprarar mig till imorgon, förhoppningsvis är jag back on track då:)
 
Kolla vilken skillnad från start till nu..:)
Tänkt va ren mat kan göra..:)
 
har jobbat hela helgen o detta va min näst sista söndag detta året..
Sen har jag semester o efter den är det endast lördagsöppet till nästa vårsäsong..
 
Nu har jag ätit, lagat mat till kvällen o morgondagens lunch o kyckling står o gottar sig i ugnen så jag kan ha de klara i frysen...
Gäller o ligga stegen före planen liksom:D
 
Nu har syrran endast 2 timmar kvar att jobba..
Jag vet en som är lycklig när hon sitter i bilen, o detta kommer bli en kanonsommar!!
 
Kram från mig..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0