Ullared.

Jag ställde klockan på halv 7, men vid 6 låg jag o tittade på scoobydoo..:/
Sömn är överskattat..
 
Vid halv 8 begav det sig mot ullared i ösregn..
Det åskade som fan där och blinkade till i lyset när det blixtrade..
Fatta panik om strömmen skulle försvunnit..:/
 
Det va maaaassor med folk.
Helgen efter lön, många semesterfirare och ösregn..
Så ganska självklart..
Men med tanke på att det finns rökrum inne och även restaurang så slapp man gå ut o i hela 6 timmar gick man av o an mellan alla hyllor..
 
Hittade bland annat..
2 träningslinnen.
2 träningstoppar (rosa o lime) ;)
2 axelbandslösa bh´ar
5 par strumpor (mina fötter äter strumpor)
Alla dessa plagg kostade mig bara 200 kr...
 
Sen fick det bli en ny mixer, jag har kört slut på min men den har hållt i hela 5 år:)
 
Lite önskebeställningar hittades o lite smått o gott som går åt eller som jag endast inte kunde gå förbi..
Blev inte alls så dyrt som jag trodde, så kan inte klaga..:)
 
Så idag blev det spätta med pommes till middag..
Fråga mig inte varför de hade pommes till fisk men ah, så blev det..
 
Jag hoppas förbränningen fortfaranade gör någon nytta, för nu är det snart en vecka utan träning, o maten har inte varit helt okey...
 
Men det märker jag på tisdag..
Då är det vägning o förhoppningsvis kan jag träna då..
Tatueringen ömmar fortfarande lite, men jag hoppas det mesta har läkt till nästa vecka..
Abstinens nu..
Vill svettas!!!
 
Jag hoppas jag kan sova bra inatt..
Nu ligger jag iaf på ryggen, vare sig det blir färg på kudden eller inte..!!!
 
Tack för en givande dag..:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0