De va det de..

Då lider helgen mot sitt slut..
O imorgon är det dags att jobba igen...

Helgen har gått fort, men idag hade jag hoppats på att gå en långpromenad men eftersom vädret varit skit hela dagen blev det aldrig av..
Men men..
Imorgon är det iaf pump på mitt schema...

Idag har kroppen varit seg o tung..
O nu har den varit utan sockerkickar i hela 72 dagar..
Vilket känns kanonskönt.
Men sådana här dippar är inte roligt, o just då drömmer man sig bort till en sändagshäng i soffan med en blandad godisskål..
men hade jag fått en så hade jag inte ätit:D
Det är bara själva tanken liksom....

Jag har idag inte lyckats få in mattiderna, men så blir det ibland..

Nu ska jag kolla på hockeyn vilket inte ser jättelovande ut..

Sen ska jag fasen sova...!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0