En bra helg..

i fredags gick jag hem 17.15 vilket kändes great..
Sen va det dags för trevlig grillkväll hos syrran med ett glatt gäng ute i trädgården..
Helt underbar kväll..!!
 
igår tog jag mig ner till Vrum o hoppade vidare in i mamma o pappas bil som styrde mot O-hamn..
Vi hälsade på en piggare vän på sjukhuset o det kändes bra att hans humor va tillbaka...
Han sa några ord som snurrar i huvudet på mig då o då..
O tänk om man kunde göra honom nöjd, med det är inte så enkelt:/
 
Efter lite stadskoll så åkte vi hemåt o då blev det lite kaffe o sen middag...
 
Besöte en vän en sväng innan jag körde hem o fick mkt gjort..
:)
 
Idag vaknade jag tidigare än beräknat o då gjorde jag en härlig frulle o sen handlade jag lite innan jag tog på mig skorna o begav mig på en superskön promenad upp till syrran..
Tog en jäkla omväg, men vad gjorde det i detta underbara väder:)
 
Efter en stund kom mamma o pappa o då blev det fika o en liten morsdagspresent öppnades..
Inget jättestort, men ändå en liten grej som kommer att komma till användning, tror jag iaf:)
Sedan styrde vi mot Sandsjöfors o deras berömda planka:P
Kön började redan vid entredörren men den gick framåt o plats fick vi ute i solen o maten smakade heeeelt fantastiskt..
Meeeeen...
Med tanke på att jag fortfarande är duktig o tänker på vad jag äter så reagerar magen ganska snabbt på "ovanliga" saker..
Som i detta fallet va beasåsen som är typ en halv burk per planka:D
Så ja, lite har jag fått lida kan jag erkänna..
Men gott va de;)
 
 
Imorgon är det åter igen dags för måndag o ny vecka..
Då ska det jobbas, lämna bilen på verkstad o sen träna..
Blir nog pump, eftersom jag inte tog mig dit ikväll...
 
Det ska bli skönt att bli mör i kroppen igen:)
 
Får tacka alla för en härlig helg o grattis alla mammor på eran dag!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0