En lördag..

som jag började med att jobba några timmar..
Det gick bra o tiden gick snabbt, beror på att vi har en extrapersonal som tar kassan så jag kan springa runt lite o prata med kunder o styra o ställa..
Det uppskattas..
Sålde 2 klippare idag, vilket känns bra:)
 
Sen va det bara hem, slänga i sig nått o äta, in i duschen o gå ner till R o J där syrran m familj o L o A va...
Där blev det grillat med en supergod sallad..
rekomenderar verkligen att ha jordgubbar i salladen, det va kanongott...
R o J bor i syrrans gamla lägenhet, o jag kan inte begripa hur ett o samma hem kan se så olika ut..
Det va kanonfint måste jag säga:)
Tack för inbjudan o god mat hönni...
 
Sen gick vi alla ner till stan där det va Cruising, o gud va det luktade avgaser..
Det va inte klokt..
Men det tillhör väl när alla dessa bilar gasar runt o runt..
Det är häftigt att se så många gamla bilar på en o samma gång, o det är många som putsat o styrt för att få dessa fina bilar klara till denna kvällen..
En guldstjärna till er...
MEN, jag skulle inte vilja sitta i en, för guuud så pinit:D
 
Nu sitter jag med en likör43 me mjälk o blåbär..
MUMS.
tagit två cider ikväll oxå, för det va jag värd tyckte jag...
 
Imorgon är det jobb några timmar till, sen ska jag ta mej tusan träna pump för nu har jag inte tränat sedan tisdags..
Visserligen några promenader men det är svetten jag är ute efter;)
 
Så kommer känner kanon!!
 
Tack för en trevlig kväll allihopa..
Roligt att det hände något denna helgen:)
 
Tjaoo...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0