Fredag o härligt väder

Idag va jag uppe i tid vilket innebar att jag hade smällt i mig frullen o tagit en kaffe o va mer eller mindre klar för jobbet..
Då bestämde jag mig för att hoppa på cyklen o trampa bort..
Det tar ca 25 min vilket både va uppiggande och fint..
Allt som blommar nu o framför allt där borta vid kvarndammen..
Så det kändes bra att göra nått bra för kroppen när den vaknade stel både här o där idag..:/

Jobbet flöt på men lite bitter att jag har 7 dagar framför mig nu när vädret är som det är..
Men vad göra liksom..

Nu har jag ätit kassler med stekt potatis, stekt ägg. broccoli o keso..
Det är konstigt att det är nyttigt när det är så gott..
O vilket lass till portion alltså!!
Men men..
Jag kämpar vidare med kosten o håller mig borta från godis o annat gott..
77 dagar fri idag:P

Nu är det en spännande hockey på tv..
O de är taggade för det är slagsmål gång på gång:D
Kom igen nu grabbar...!!!

trevlig helg på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0