Fullt ös...

Jobbat 9.15-18.15.
19.00 va jag nere på stepen..
En seg kropp tog sig igenom passet o gav det lilla extra mot slutet då jag ville köra slut på det sista jag hade kvar..
Sen hem o duscha..
Lagat två (!!) middagar.. Kassler, ris o grönsaker o en soppa..
Mellanmålen är klara inför morgondagen..
En maskin tvätt hänger på tork o nu är kl 22 o jag har satt ner röven i soffan med en kopp te...

Ibland är det skönt med rutiner, men det är inte konstigt att man inte hinner med vänner sådana här dagar..

Nu ska jag kolla på biggest loser o få inspiration..
De ger mig maaaassor kan jag säga:)

Imorgon är det dag 6 av 8 på jobbet men kvällen bjuder på ansiktsmassage vilket jag ser fram emot:)

Hoppas allt är bra med er..
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0