Ledig och äventyr..

Idag har jag varit ledig igen..
O drack kaffe för sent igårkväll så sov som en kratta..
men vid halv 10 va jag uppe o efter en gofrulle så gick jag till jobbet o hälsade på flickorna innan jag tog min cykel hem som stod där över natten..
 
Sen har jag rensat garderoberna o lagat mat...
 
I eftermiddag plockade jag upp syrran o Elias o drog iväg på roadtrip..
Blev till Eksjö hinderbana..
Det stod att det endast va för militär användning, men eftersom jag vet att många varit där så valde vi att leka lite..
O jag kan säga att många hinder va inte lönt att testa alltså..
Jag trodde att armgången skulle gå, men jag vet att om jag händer i en hand så rasar jag ner direkt..
Så försök till chins fick det bli iställe..
Det både jag o Elias lyckades med bäst va ju repet o stegen..
Elias va uppe på några sek o sen åkte han på rumpan ner:D
Syrran skulle ju givetvis oxå upp, men tyvärr fick jag inga bildbevis på det, för jag fick släppa allt jag hade o hjälpa henne över kanten:D
Det va nog inte läge för sådant just nu:D
 
Det va skönt att komma ut i skogen lite..
Sen åkte vi till Willys där vi tog en glass i solen..
(inte jag förstås)...
 
När vi åkte hem började en lampa lysa på instrumentpanelen..
Behöver jag säga vad jag kände just då?
Fick tillbaka min bil igår eftermiddag, o hann köra ca 5 mil innan nästa skit ska börja strula..
men pratat med L o det verkar inte va så allvarligt så det får fan vänta tills jag har semester...
Orka strula mer nu!
Väntar på fakturan för denna gången så får se va det slutar på...
 
Nåja..
Nu ska jag göra klart mellanmålen inför morgondagens heldag på jobbet..
Sen ska jag ligga i soffan resten av kvällen...
 
Tack syrran o Elias för idag:) <3
 

Kommentarer
Postat av: sandra

tack själv för en lite tripp iväg från de gamla vanliga.. nja de va nog inte nått för en koloss som mig:) musklerna i armarna lämnade ja nog kvar på gymmet så de får ja hämta tebax i september då ja ska börja på pump igen:)

Svar: yes i höst så kör vi igen..:) Då jäklar ska svetten rinna...
Pila

2014-05-29 @ 19:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0