Massage..

Efter en bra dag på jobbet som gick snabbt o smärtfritt så åkte jag hem o väntade in M som kom hem till mig för en ansiktsterapi..
 
Oooooh va härligt det är..
Jag fick sitta i en ångmaskin så porerna öppnades först..
Hennes fingertoppar är som rullande bollar mot ansiktet o hela jag blir som ett ihopsäckat paket på bänken:D
Hon tycker på vissa punkter som gör att dela huvudet spänner till o jag vill bara somna..
Efter en lååång o härlig massage med en härligt doftande olja o lite hårmassage så fick jag en peeling gjord på honung, socker och lite mjölk..
Honungen va från greklad då bina tydligen lyckas få en annan slags honung då de har andra blommor där...
Sen torkade hon bort det med varm o fuktig handduk, sedan kall för att sluta porerna..
Sen hade hon med sig en aloevera"pinne" som hon odlat själv från grekland.
Den skar hon upp o smörjde in hela ansiktet med som kändes som en jättefet gegga, men tydligen va det inte så mkt, men vips så va den borta o huden tog upp allt:)
 
När jag egentlgen va klar frågade hon om hon fick testa reiki på mig, en slags energiterapi..
O jag är inte svår så;)
Hon hade sina händer lagda över ansiktet,.
O efter bara några sekunder bränner det till..
O det blir bara varmare o varmare..
Inte obehagligt varmt utan bara onaturligt..
Dom om man gnuggar händerna snabbt när de är kalla typ..
o jag frågade om det kunde bero på aloeveran, men enligt henne så va det min energi som samlades via hennes händer..
Så hon la den på axeln sen o samma sak där..
 
Fattade inte så mkt om varför man gör Reiki, men komiskt o häftigt va det:)
 
så nu är jag renare i ansiktet än jag någonsin varit, o jag är trött o ska sussa gott inatt..:)
 
Imorgon är det torsdag, ännu en dag på jobbet o sen blir det pump på kvällen...
Hell yeah..
 
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0