PysselPila

Idag är jag leeeedig..
Det är lite kallare än vanligt men solen skiner..:)
Jag sov ut till 10 tiden vilket va enormt skönt..
Sen gick jag ner på stan o handlade i mina nya sommarskor, o glädjen som uppstår när man inser att jag inte får skoskav trots att de är nya är great!!
 
Under dagen har jag hunnit med mkt..
dammat, dammsugat o torkat golven..
Gjort middag o morgonens mellanmål..
Gjort klart två söta burkar som jag fick ett enkelt tips från Pinterest eller va de heter:P
Jag älskar glasburkar, o visst blev de söta:)
 
 
Dagens middag blev stark soppa som jag blandar kesella i för en grytigare koncistens...
Mums..
 
Hoppas det lägger sig till combaten bara för då ska det hoppas..:)
 
Pratat med L på verkstaden om min lilla bil oxå..
De hade nog löst det "svåra" felet..
Men vad det var tänker jag inte säga, för det är pinsamt:D
Hoppas verkligen att det bara va detta nu..
Sen va det några fjädertjofräs som va slitna så de får behålla bilen till imorgon när delarna kommer hem..
Sen får jag den körd till jobbet..
Bra service där;)
 
Nu är det inte många dagar kvar innan denna Donnan går hem på mammaledighet..
 
Tänk, över ett år ska hon va hemma o mysa bebis o pimpla kaffe med mig, och dra igång med träningen igen...
Detta ser vi fram emot:)
Kämpa på syrran, snart är du tvåbarnmamma o kommer bli dubbelt så bra som du reda är:) <3
 
En bra dag med mkt gjort o som sagt en härlig combat som väntar..
Såååå..
Tummen upp för det..
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Å va go du e fina människa!! Ja du ska allt få följa me på många promenader å träningspass! Kämpa på nu på combaten å slå för mig oxå:)

Svar: Jag slog åt dig.;). o både ledare o receptionist hälsar till dig:)
Pila

2014-05-27 @ 17:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0