Soooool

Har ni sett!! Denna skönhet visar sig idag, men enligt vädret är det bara just idag!! Vaknade innan larmet idag o begav mig ut efter frukosten för att få känna på solens strålar efter månader utan!! har känt att denna gråa o dystra höst har tagit all energi o jag har varit trött o opepp så gott som hela tiden.. Jag gick in på Apoteket o löpte D vitaminer med hopp om att de ska ge tillbaka en liten del av den energi jag tappat.. Får väl se om den fungerar!
igår va det combat igen efter en vecka utan.. Kan säga att jag gjorde ett bra pass o att det känns både här o där idag! Feels great!! Nu ska jag hoppa i mina arbetskläder o bege mig mot 6,5 timma jobb!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0