Framme i alcudia

det var tre besvikna musketörer som klev in på Växjö flygplats innan i eftermiddag, varken alkohol el tobak fick säljas i taxfreen som vi hade hoppats på.. Men vi fick iaf en god smörgås o lite cider/öl när vi väntade på att gå ombord på planet.. Vi hamnade på olika platser men det löste sig så vi alla tre satt längst bak.. Lät som fan där kan jag meddela.. hade lite motvind så kom ca 15 min senare än planerat! flygplatsen va stor o tillslut kom vi ut o fick röka efter 5 timmar utan! Den behövdes kan jag erkänna! Bussen till alcudia tog 1 timma o när vi kom fram så inser vi att vi inte alls bokat ett dubbelrum med den lovade bäddsoffan, utan två dubbelrum:) så här ligger jag nu i ett rum med hörnbalkong o extra stort badrum:) dock ser vi varken havet eller poolområde vilket inte känns jättekul, men vi ska ju inte vara här utan på stranden:) vi fick lite frallor när vi kom i stora matsalen eftersom vi va för sent ute för mat. Men det va helt ok.. Varit nere vid havet o försökt se nått men vi kände nog mer än vad vi såg.. Kan säga att vattnet va ljummet o poolområdet verkade vara stort, dock nersläckt:/ nu är kl redan 01,25 så ska se om man får lite sömn, ingen kontinentalsäng detta! Imorgon ska vi se vart vi har hamnat :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0