Here is the deal!

Vaknade fem inatt, värk i både bröstryggen o svank o va tillslut tvungen att ta tabletter för att kunna somna om.. Vid 9tiden va jag uppe för att fixa fram frukost till mig o syrran som kom med tuvis! Efter en stund va jag okey i ryggen o vi satte oss i bilen för att bege oss mot Västervik o besök hos läkaren.. Vi kom lite tidigt så vi gick ner på stan o syrran shoppade loss på TGR:) hos Olle löd dommen enligt följande, 22 i sänka (höjning sedan feb) oförändrad stelhet o bra vita blodkroppar (alltså är imunförsvaret bra). Där emot tycker varken han el jag att sprutan ger den effekt som den ska längre o blir det värre anser han att vi ska testa medicin i droppform, vilket jag inte vill! Det innebär ett besök i vvik varannan månad på ett par timmar där jag ska sitta med en nål körd i armen o fördriva tiden så gott det går, det innebär oxå att jag ska köra ca 23 mil tur o retur utan att få en möjlighet till ersättning då jag bor o utgår från annat län.. Mitt nuvarande ska egentligen vara Eksjö men valt själv att stanna kvar hos Olle för det va han som räddade mig när allt va som värst! Men jag varken vill eller är beredd att testa nått nytt.. Fått recept på värktabletter nu så ska äta mer av dom o hoppas att det hjälper mig! Sen ska jag faan se till o röra på mig mer o göra de där övningarna jag gick från första början.. Jag ska göra allt för att slippa droppet.. Jävlas sjukdomen med mig så ska den fan få känna på payback Time!! Hur som helst så gick vi ner till Tant grön där jag bjöd syrran på en fetingräkmacka!! Så mysigt o trevliga ägare:)
innan hemfärd blev det dollarstore så klart:) måste säga att det varit en trevlig dag med flickorna o Tuva har varit enormt lugn o sovit nästan hela tiden:) tack flickor! Nu har jag lämnat min bil på Autoexperten så de har den där imorgon för service.. Gick hem i en frisk men skön höstkväll! Nu blir det soffan för hela slanten!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0