Lördag..

Vaknade med huvudvärk, beror nog på alldeles för många timmars sömn:/ svårt att ta tag i sig själv sådana här lediga dagar.. Men har gått o handlat o lagat lite mat.. Sen har jag suttit bänkad framför svtplay o kollat endurotävlingen på Gotland.. Bästa L o hennes T har kört o efter att ha sett lervällingen de kört i så är ju sjukt imponerad:) fina L kom 3a i sin klass o totalt på plats 593 av hela 2346 cyklar!! T kom oxå bra till men har inte koll på siffrorna:/ stort grattis till er o till er andra jag vet körde :) ni är grymma! Nu laddar vi upp för 8e nov o Växjö:) då ska en något nervös pila heja fram våran grymma L till 1a platsen:) nu väntar jag på att kl ska gå så jag o syrrans familj ska ner till vrum på tacomys på Haga.. Tjaaråå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0