Lördagshäng!

Blir lite veckovild måste jag erkänna o vi får påminna oss om vilken dag det är o hur många dagar vi har kvar:) sov ganska dåligt inatt o va uppe strax efter 5 o hade ryggproblem o ett jävla myggbett på fotens innesida som kliade satan!! Funderade på att smita ner till stranden o invänta soluppgången men insåg att det skulle ta ca 1,5 timma innan den kom så lyckades tillslut somna om! Frukost runt 9 o sen raka vägen ut o slänga sig i solstolarna!! 10.30 tog jag första drinken o den satt fint;) blir nog nöte hos AA efter detta, felet är ju att jag inte är så anonym:D eftersom vi egentligen solade på riktigt första ggn så låg vi "bara" 3,5 timma, brände lite då.. Slängde i oss lite snabblunch o sen mot bussen för en trip till alcudias gamla stad! Det va supermysigt o massa små butiker, caféer, restauranger, stånd med massa ätbart o djur att fotograferas med som ormar o fåglar! Vi strosade runt ett tag o sen satte vi oss o tog en san fransisco o öl innan bussen gick hemåt! Vi är glada att alla överlevde både i bussen o utanför, satan va han körde!!! Nu ligger jag på rummet o är redo för lite kvällsunderhållning o tja, varför inte några drink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0