Malmö, igen..

 
 
En trött pila klev upp 05.50 för att göra sig redo för säljutbildning nr 2 i malmö! Kan säga att det blev starkt kaffe innan jag cyklade ner till stationen! 
Väl på tåg nr 2 från Nässjö hamnade kollegan långt ifrån min plats o jag satt öde i början av vagnen, inte ett dugg piggare!    
Efter en stund så kommer L fram till mig o vi köpte en kaffe o pratade skit fram till Malmö.. Som tur va hade de andra inte börjat utb än utan satt o ute o hade lite kaffe o mingel..
 
dagens utbildning gav mig mer än förra, o jag har fått många nya sätt att se på ett säljsamtal.. Nu ska det bara funka i praktiken:/
 
sen va det lunchdags o tro fan att det va  som sist, skaldjursgryta:/
 
ingen höjdare direkt.. strax innan 17 va det bara att bege sig till tåget igen o resa hemåt.. När jag är trött så pratar jag, extremt mycket! Så stackars L har fått stå ut med mitt tjötande i 2 timmar:D nu sitter jag på tåget till Vetlanda o är snart framme! Enormt trött o slut i huvudet.. Blir inte svårt att somna inatt.. Imorgon är det vvik som gäller.. Så får se hur det ligger till Med prover o annat!! Jag hoppas det dröjer bra länge innan jag ska iväg på nått sånt här igen, det är inte min grej, jag vill prata med kunder istället för att sitta o lyssna! Men.. Han som hade utbildningen va grymt bra på sitt jobb! Ett nöje att lyssna på! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0