Slödag

En morgon där jag kunde ligga kvar hur länge som helst, kände mig aldrig redo att gå upp.. Men fanns två shoppingsugna kurridutter som ville ha med mig till dollarstore så bara att hoppa i första bästa kläderna o göra sig i ordning innan taxin befann sig utanför dörren:) blev lite smått o gott o gladast va nog grabben som förvandlades till polis på vägen hem, han va nöjd över att sätta moster i handfängsel.. Jag försökte förklara för honom att jag va oskyldig men tydligen hade jag stulit av en tjuv så jag åkte fast:D den där fantasin alltså! Jag gav iallafall igen o tog grabben för olaga vapeninnehav men pojkstackarn försvarade sig med att hansmamma hade köpt den (på Karlssons) haha lite galet där:D när jag kom hem tog jag tag i mig själv o gick en runda innan jag gick till maxi o köpte grädde o ägg så jag kunde göra räkpaj! När maten va lagad så hamnade jag i soffan o här ligger jag kvar! Ruskigt opepp o slö.. Kollat på två avsnitt av det okända! Jag blir så nyfiken över sånt där. Vore kul om någon fick kontakt med mina bortgångna änglar! Men jag är skeptisk o ska jag tro på det ska det finnas självklara bevis på att det är dom!! Men frågan är hur man skulle må efteråt.. Kan ju skrämma mer än vad det gör nytta liksom.. Dock tvekar jag inte på att de har det bra, mycket bättre än oss.. Alla dessa fina människor har vänner de kan träffa igen o jag tror stenhårt på att de hittar varandra:) imorgon är det dags för jobb igen, o ska även ringa o boka servicen på bilen.. Sen är det dags för combat o hoppas jag gör ett lika bra pass som i torsdags:) ha en trevlig kväll! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0