Trötthet!

Är det fler än jag som är ovanligt trött nu för tiden? Vill bara sova o efter lunchen på jobbet kommer jag inte gång igen.. Kroppen är helt stum o orkeslös!! men till nått kul, vi säljer fodermorötter till hästar, o jag har sett stooora morötter, men aldrig en sådan här !!!
största monster jag sett:D efter att arbetsdagen va gjord körde jag hem o fixade kvällsmaten o matlåda till imorgon. Hann till o med diska innan combaten 19.30.. Effektiv delux! Passet började halvdant, slö som sagt, men mot slutet gav jag allt o jag är nöjd! Tränarn klappade mig på axeln när hon gick o sa att jag va grym.. Vet, så säger dom till de flesta men just idag blev jag extra glad över att höra det.. Jag känner inte igen mig själv längre, det är inte jag liksom.. Hoppas jag hittar mig själv snart igen, saknar henne faktiskt.. Hon med glädjen, orken o lusten att ta sig för saker.. One day, I hope:)

Kommentarer
Postat av: Syrran

Leta för tusan för ja vill me ha tebax henne 💕

Svar: Ska göra så gott jag kan:) kram
Pila

2014-10-20 @ 23:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0