Förbannade yrsel..

Varje gång jag lägger mig ner så snurrar det..
O varje morgon jag ska upp ur sängen ...
 
Jag trodde det hade med för mycket godsaker strax innan sänggång, men även om jag varit sockerfri några dagar så fortsatte det..
Jag dricker bra med vatten o jag motionerar med både träningspass o jag sitter endast på lunchen på jobbet, så jag kan ju inte påstå att jag behöver mer motion..
Men ikväll på Cxn hann jag bara lägga mig på mattan o titta upp i taket så susade det..
Då insåg jag att det kan ha med knuten/låsningen i ryggen att göra..
Det började ju i samma stund som den kom..
Så nu har jag bokat tid för kiropraktor, o den första tiden som fanns va  nästa fredag...
men jag får stå ut..
Hoppas att det hjälper bara för det börjar bli irriterande o oroväckande...
 
Idag va det en dryyyg arbetsdag..
Vart är ni alla kunder??
Kom till oss o handla..
Pssst. har snygg regnsett till barn nu för halva priset, endast 175 kr från Abeko;) 
 
Imorgon är det fredag o jag får sluta en timma tidigare, nice..
Sen väntar en helg med mycket trevligheter..
Hälsomässa o crosstävlingar bland annat..:)
 
Idag är det 19 dagar kvar till Alcudia...
Än har jag inte börjat bli nervös, men jag vet att det kommer...
Speciellt när väskan ska packas...
Resfeber Delux...
 
Ne nu ska jag slappa i soffan...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0