Lasermassage

Idag på lunchen ringde Km kliniken..
Vi bokade in 4 dagar då jag skulle få lasermassage mot låsningen i ryggen..
Ikväll blev det dags för första..
Dock missade jag combaten med syrran, vilket kändes surt..
Men men, jag ger detta en chans o hoppas att det gör att jag kan sova om nätterna o att jag vaknar upp utan att ha ont..

Men jag trodde det skulle kännas, iaf nått..
men det va bara ett surrande ljud som kom från en maskin som va ställd ovanför när jag låg på en brits..
Men fick med mig ett kanonbra liniment som jag ska ta på imorgon eftersom det va så sent nu..
Det bränner satan kan jag säga..
Får försöka ta på det imorgon...

Nu tar jag en kopp te, försöker landa i kropp o knopp..
vet inte varför men jag är alltid nervös så fort jag ska utanför min lilla bubbla..
Men försöker se det positivt..
Det är ju en roadtrip delux som jag dessutom får betalt för o som jag gör ihop med L..
Men imorgonkväll när jag kommer hem, då ska jag fan fira med en fetinggrogg...

Min planerade sovmorgon på onsdag sket sig, blir lasern igen kl 8, men vad göra..:/

Hoppas ni alla haft en bra dag i höstrusket..
Tur det finns filtar kvällar som denna..

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0