100 dagar..

Imorgon är det 100 dagar sedan jag åt någon form av godis..
Det onyttigaste jag ätit som jag skrev tidigare är ett gäng digistivekex hos syrran förra veckan..
 
.Jag är glad, stolt o mår fruktansvärt bra utan dessa sockermoster..
 
träningen blir så mkt roligare när jag vet att det ger reslutat...
O maten kan jag fortfarande bättra mig på, men njuter av den o det räcker för att mätta de få moster jag har i skallen...
 
Kvällens pump gick kanon..
Axellåten är kaos, men jag gär alla armhävningarna på tå, o gör vad jag kan med stångpressen..
Så jag är nöjd:)
Höll dock på att få nackspärr när jag la mig som en överkörd hare på matten efteråt..
Men jag kunde lura bort den:D
 
Imorgon är det fredag, 8e dagen på jobbet o nu har vädret slagit till med sol o värme o då får kunderna inspiration o lust att vara ute i trädgården..
Så nu börjar det hetta till lite o stressen kommer smygandes, så tiden går fortare...
 
Har en välbehövlig ledig helg framför mig...
Börjar bra, vilket jag ser mkt fram emot..:)
 
Detta ordspråk är ju inte nytt direkt, men jävligt bra..
Tänk om alla tänkte så...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0