Gullungar!

idag va det 5,5 timma på jobbet, o poff sa det så var de över.. 
tänk om de kunde vara så jämt! 
 
När jag kom hem slägde jag i mig lite mat o sen cyklade jag upp till syster o moster Gullungar!! 
Det är ju faktiskt nu man ska få påskägg enligt tradition men hade inte löst några ägg så jag slog in godsakerna i presenter iställe.. 
o det gick lika bra det:)
elias fick pippisglassar o en chokladkanin o Tuva ett paket kex.. Haha!! 
Fick gott mellis av syrran, stekta äpplen med kanel o kesella med vanilj o lite havregryn så det blev en form av äppelpaj.. 
Jättegott!! 
 
Ikväll har jag bara ätit o suttit i soffan, riktig slapparkväll..
Imorfin blir det mer ös på jobbet o många nya ansikten dessa "träffasläkten" kunderna kommer.. 
Hoppas dagen går lika snabbt o bra som idag.. 
 
Tack för att ni gjorde min dag fina barn o syrran.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0