Lillördag

hoppsan tjosan Kerstin, det blev lite väl mkt av det goda igår.. 
planen va att fira en grej o ta några glas "champagne" sådär på kvällskvisten men då det inte va supergott så drog jag fram likör43 o mjölk, men jäger/redbull är ju fint de med så wtf, en av varje.., 
slutade inte där, kaffelikör med mjölk va ju gott det oxå o vips rann champagen mycket lättare.. 
Dessa blandningar gav allt annat än en bra ledig torsdag..
sov ca 5 timmar inatt o idag har resorben varit min vän..
Begav mig ut o gick till affären o kände att friskluft va jäkligt skönt.. 
Vid 13 blev det lunch på bowlingen med A, raggmunk! Mums!! 
Efter maten blev jag lite matt o yr men drog över golven med dammsugarn o la mig i soffan o väntade in kvällens combatpass.. 
Det blev inget kanonpass, men mycket bättre än väntat Så jag är nöjd.. 
 
Ikväll somnar jag ovaggad, o imorgon är det dags för jobbdag 1 av 8.. 
Hej o hå.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0