Nu är det påsk !!

skärtorsdagen bjöd på massa kul..
En liten sovmorgon som varade till 9 O sen kom syrran med barnen så vi styrde lite här inne innan vi gick en sväng till affären o köpte glass, för moster Pila har ju aaaaldrig sånt Elias vill ha när han kommer hit.. 
Under eftermiddagen blev det klippning på Hårtroppen hos Rebecka.. 
Blev jättenöjd!!
Sen ikväll va de dags för sista combatpasset av nr 62..
Jag o heeela gänget va där o jag rös flera gånger av lyckorus.. 
Kroppen sammarbetade o jag gav allt!! 
Det känns vemodigt att inte köra det igen, men på måndag är det dags för nytt pass o det ska bli spännande.. 
Jag hoppas bara att det jag känner av inte är en början till förkylning, de har jag inte tid med..
Har 8 arbetsdagar framför mig nu..
Som tur är så är 4 av dom halvdagar så borde gå smärtfritt:)
påsken bjuder på trevligheter så nu hoppas jag vädret blir bättre för idag har det varit ömsom snö ömsom sol.. 
Aprilväder helt enkelt.. 
Nåja.. Inatt sover jag som en sten.. 
Bra jobbat syrran o tack för dagens besök:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0