Cross/hit!

att vakna av alarmet för att ta mig till gymmet kl 10 va enormt svårt idag! 
Kände mig bakis trots att jag inte drack igår!!
men efter all god mat igår så blir man ju lite slö..
 
vi va över 30 pers o stängerna räkte inte till alla, lite synd men jag hade tur:) 
 
började med 20 minuters intensivt jobb med ca 10 olika övningar o 30 av varje!!
bara där var jag döende haha..
 
sen blev det lite tävling genom att man två o två skulle hinna med så många antal av vissa övningar som möjligt på 6 min..
4 st olika omgångar gjorde vi o tillsammans lyckades jag o en till göra 954 repetetioner Sammanlagt på 24 minuter!
 
avslutade med 2 min burpees!!
 
va helt slut måste jag erkänna..
 
 
så det började med träningskläder som sen blev lite snyggare:) 
 
 
haft en riktigt trevlig juldag på alla sätt o vis:)
tack för det allihop:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0