Dreamteam!

efter en bra onsdagskväll så va jag uppe redan vid 6 o valde att inte lägga mig igen trots att jag inte började jobba förän 10.15.. 
Va skapligt pigg, då! Haha.. 
Efter frukosten drog jag o andra halvan av dreamteamet ut på promenad för att gå upp till J som hjälpt oss att trycka nya träningslinnen! 
Så låt mig presentera de grymmaste, mycket imponerande, sjukt snygga o karaktärsinriktande Dreamteam Ringvägen! 
så nöjda över detta träningsår, och vårat tålamod på alla pass!! 
Vi har utvecklats massor! 
 
efter att arbetsdagen började så kom tröttheten som ett brev på posten.. 
det har susat i öronen, tryckt i huvudet o värkt i kroppen! 
Men tillslut va det äntligen dags för hemgång.. 
Trots att energin va lååångt bort så bestämde jag mig för att trotsa allt o ge pumpen en ärlig chans!!
o det gick över förväntan!
men gaaasch va kroppen va öm! 
Men nöjd över mig själv trots lite sömn, för lite energi o en kropp som verkar hamnat i en konstig svacka vad det gäller mat., 
men tror att det vänt lite nu. Idag kändes maten god, o jag kunde njuta av den.. 
 
Så med det sagt är jag redo att ta mig an nattens sömn! 
Bye bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0