Hon är grym!

Idag hade jag besök av fina syrran o Tuva!
Det blev lite kaffe o skvaller innan hon drog i väg till gymmet för lite egentid medan jag o Tuvis drog en dans i tvrummet o sen diskade vi en sväng..
 
Hon är så duktig när hon kommer hit, för skorna ska ju vara på skostället!
O hos mig kan man även sitta på det o få hjälp med att ta på sig skorna igen..
Idag gick vi igenom alla mina..
Visst är hon snygg!
 
 
När syrran kom tillbaka sprudlade hon av energi..
Hon är verkligen en sann inspiration!
2 barn har hon burit, 2 barn tar hon hand om OCH hinner bygga denna fantastiska kropp!
 
Stark mamma det där!!
 
Vi smällde i oss en Willyssallad innan hon hämtade Elias på dagis..
Han är lite orolig för sin vaccinationsspruta så vi valde att låta honom se på när jag tar min i magen..
Han frågade några frågor under tiden men tror inte det blev värre än innan iaf..:)
Får hoppas det går bra för honom!!
 
Nu ska jag slänga in en äppelpaj med nötter o havregryn!
Det blir lite fika innan det laddas upp för nytt pumppass!
BRING IT!!
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tusen tack för hjälpen idag å för dina fina ord 💜

Svar: Bara kul!! :) Kramar
Pila

2015-12-10 @ 17:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0