Julbord med gänget!

vaknade utvilad idag o fick erbjudande om pannkaksfrulle! 
Inte mig emot alls!!
såå gott med kvarg o vaniljprotein o blåbär!!
va mätt i flera timmar:D 
 
eftersom vädret blev kanon så bestämde jag mig för en runda längs illharjen.. 
Älskade sol!! 
Efter det va de dags att göra sig redo för julbord i sandsjöfors tillsammans med 6 andra likasinnade människor!
 
gud så gott med julmat!
Rökta fisken är finfin, o alla slags kallskurna delikatesser! Mums! 
Dock fick Jag dille på den supergoda kladdkakan så råkade hamna vid dessertbordet 2 (!!) ggr.. Men vad gör det om hundra år...
åt mer godsaker ikväll än vad jag gjort under hela 2015 haha!! 
 
Så ikväll har jag skrattat, njutit och haft jättetrevligt:)
tack fina ni!!
 
nu längtar jag lite till en ny vecka:)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0