Kalipermätning

jösses vilken effektiv dag !!!
startade lediga dagen med frukost för att sen gå ner på stan o köpa lite mat o kolla torget! 
Hittade en tuff amaryllis som jag hoppas ger likadana blommor visades på bilden!!
sen en snabbkaffe innan det va dags för kalipermätning på Friskvårdscenter!! 
 
denna visar exakt hur mkt fett jag har i procent o i vikt genom att mäta på 9 punkter på min kropp! 
Så om jag nu klarar att hålla mig där jag ligger i vikt så kan jag alltså se om jag minskar i fett o ökar i muskler! 
 
Har vägt mig på en speciell våg innan o då vägde jag 75 kg o hade 35% fett, idag väger jag nästan 73 o hade 25,05% fett! 
Så nu är tanken att jag ska kämpa vidare med träningen, varken mer eller mindre men försöka minska procent i fett, inte i vikt typ! 
 
När man gör 17 pass som jag gjort i november o vågen visar + så blir man lite smått irriterad, men vet ju att det gör gott trots allt! 
För jag förändras ju utseendemässigt.. 
 
efter mätningen var det dags att riva av ett pumppass!
 
sen blev det kroppkakor, så sjukt länge sedan men sååå gott:)
 
energin va påfylld så vidare mot jkpg, hann nästan till Nässjö när Mr hjärnspöke får för sig att ljuset brinner i adventsljusstaken, så bara att vända!
då morrade pila kan jag lova, speciellt när jag kliver in o ser att jag visst släkte det!!
men men 30 minuter förlorade men en avslappnad pila iaf! 
 
 
Först blev det stan för lite besök på mmsport
 
där smakades det på en strawberry cheesecake proteindrinkar som de troligtvis blandaT med vatten:/
sen en ny bcaa! 
Hallon/lakrits o tvi fan, det smakade som sprit! 
kände att jag va tvungen att testa noccos nya julmust ! 
Asså varningstext på den tack! 
Vilken vidrig jäkel!! 
 
 
 
 
Sen fick det bli en sväng till gymgrossistens nya lokaler! 
Testade betterbodies nya bombarjacka, vilken plastig kvalite!!!
o satt jättekonstigt! 
inte ens värd att va på bild haha!!
 
efter stan blev det Solåsen, där startade julklappshandeln på riktigt.. 
o efter att man plöjt de affärena blev det snabbvisit på A6 där några till av klapparna inhandlades! 
Så nu är det inte många kvar.. 
Lika svårt varje år:(
 
Tanken va att stanna o testa ett nytt pizzaställe vid A6 men kände mer för en Hasse-sallad o lite soffhäng! 
Rekomenderas verkligen denna sallad!
så god, så stor o vilken gudomlig fetaost!! mums! 
Slog på stort o firade in december med en enbärsmust från huseby:) 
 
 
Nu är det dags att ladda inför onsdagens jobb! 
Kvällen bjuder på föreläsning! 
mer om det imorgon!!
 
natt natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0