Syrran kan!

i fredags skrev syrran o ville följa med o springa nästa gång jag skulle ge mig ut.,
det fick bli efter jobbet idag.,
 
då hon fick jätteont i sina höfter när hon testade löpning för några år sen så va tanken att ta det väääldigt försiktigt! 
Men jösses, det va ju mer jag som drog ner tempot:D 
så vi diskuterade alla världens problem medan vi sprang..
sjukt att kunna prata så undertiden man gör nått aktivt..
men det visar att combatens kondition har gjort bra verkan:)
 
så efter 5 km va vi hemma igen, o hon verkade fastna för det, för nästa gång ville hon springa längre!
 
bra jobbat syrran!!
 
ikväll hoppade jag över cirkelfysen, ingen av teamet kunde gå o kände att jag lika gärna kunde stå över.,
imorgon är det ju combat o cx så kör dubbelpass då iställe o tar det bara lugnt ikväll..
 
fick en trevlig krabat på kaffebesök innan så fått en dos av trevligheter i alla fall:) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0